Friday, March 30, 2012

Przeźroczystości


Cześć. Czemu jest zimo ? :c Było już tak ładnie, a tu nagle 1 stopień, co to ma być ? Jak ja mogę zrobić wiosenne stylizacje przy takiej aurze? No dobra postaram się coś stworzyć, aby rozweselić ten pochmurny dzień ;)

Myślę, że te mrugające się oczy Was nie przerażają :P

Zaglądając do Royal Guste ♥ natknęłam się na śliczną (jak zwykle) kolekcję. Kolory w małym stopniu są pastelowe, ale kto by się przejmował najnowszymi trendami ;)

Dziś wypadło na bluzkę, która bardzo przypadła mi do gustu. Jest prześwitująca i dość oryginalna z resztą sami zobaczcie:
Dziś wyprowadziłam moją modelkę do parku. Bo ona siedzi, albo tylko w garderobie, albo na zakupach ;P Z resztą i tak już jest bankrutką, więc musi poznać inne bezpłatne miejsca ;) Przejdźmy do rzeczy. Nie lubię pisać o własnych stylizacjach, ale jak mus to mus. Dziś jakieś stonowane te stylizacje. Dla przywołania słońca krótkie spodnie i kolorowy makijaż. :)

Klikając "Czytaj dalej" poniżej, znajdziesz tam wszystkie stylizacje i także, gdzie kupiłam poszczególne ciuchy.


Stylizacje:
futerko Insanity
spódnica Fornari
torebka Parsley ♥
kolczyki Pearl

kurtka/płaszczyk Insanity
spodnie hanté
torebka Insanity
okulary Insanity
ozdoba przy włosach Pearl

No comments:

Post a Comment