Friday, August 3, 2012

You Know You're Right

Takim tytułem piosenki Nirvany zaczynam notkę.
Jak już niektórzy zauważyli, trochę pozmieniało się w grafiku, ale to jednorazowe. W środę pojawiła się inna notka, a ja nie dodałam swojej. Przepraszam, że dodaję post z dwudniowym opóźnieniem, ale przedwczoraj byłam w Warszawie na zakupach. Taki jeden dzień bez komputera nikomu nie zaszkodził.Jestem absolutnie zakochana w Warszawie, mimo tego, że byłam tam kilkanaście razy. Wczoraj nie wyrobiłam się i nie skończyłam. Wybaczcie mi, że nie trzymam się grafiku.

Ostatnio znajomym udało się mnie gdzieś wyciągnąć, a poza tym oglądam filmy, seriale i gram w simsy. Jednym słowem nuda. Ale przynajmniej mam na co narzekać.

Dzisiaj notka będzie trochę inna i dodam trzy zestawy. Do tej pory robiłam stylizację na dane okazje. Na dzisiaj przygotowałam  stylizacje z ciuchami, które mają konkretny wzór. Pierwszym takim wzorem jest galaxy. Może nie jest to wzór, który pojawia się na wybiegach, ale za to króluje na lookbooku. Drugi wzór króluje wszędzie. Na wybiegach, blogach, ulicach i w każdej szafie fashionistki. O czym mowa? Oczywiście o wzorze w kwiaty.  

Jak ktoś może zauważył taka fajna czcionka z Harrego Pottera. I oczywiście wzór galaxy, by  pasowało do notki :3




STYLIZACJE Z WZOREM GALAXY





Na pierwszy ogień idzie stylizacja z leginsami galaxy. Są absolutnym hitem, ale rzadko możemy zobaczyć kogoś w takich leginsach. Może dlatego, że trudno dostać je w sklepach, ale szybciej znaleźć możemy je w internecie. Wróćmy do głównego tematu, czyli stylizacji. Wybrałam czarną, asymetryczną bluzkę z OB. Kawałek brzucha zakryłam czarną bluzką z krzyżem w kwiaty, którego tutaj nie widać. Do tego dobrałam też buty, torebkę, bandankę i pierścionki :)

leginsy - Cross
bluzki, makijaż, ombre - OB
pierścionki, buty - Beetlebum
bandanka - Insanity 
torebka - BussyChocolate



Dałam też drugą stylizację, ponieważ nie mogłam się zdecydować. W tej stylizacji głównym elementem jest sweter z wzorem galaxy. Ten wzór ma również inny element stroju, jakim jest kokardka. Galaxy najlepiej moim zdaniem pasuje do czerni, więc wybrałam czarne spodenki, torebkę i moje ukochane glany. Rajstopy to połączenie rajstop z OB i z Insanity. Jeśli chodzi o biżuterię wybrałam pierścionek krzyż i biały kołnierzyk.

sweter, kokardka - Malum
spodenki, rajstopy (z ćwiekami), makijaż, ombre, kołnierzyk - OB
torebka - Parsley
rajstopy, glany, pierścionek - Insanity 

Pierwszy raz nie użyłam nic z Beetlebum :o



STYLIZACJA ZE WZOREM KWIATOWYM


Ostatnia stylizacja jest inna niż pozostałe. Nie chodzi tylko o inny wzór, ale także o kolorystykę. Bluzkę w kwiaty połączyłam ze spodenkami, również z kwiatami. Buty są różowo-żółte, więc pasują do każdego elementu tej stylizacji. Torebka w kolorze sweterka, okulary w kolorze bluzki, wszystko ze sobą współgra. Do tego wybrałam różowy naszyjnik z krzyżem i opaskę w kwiaty. 

bluzka, spodenki, naszyjnik, makijaż - OB
buty, sweterek, torebka,  okulary, opaska - Beetlebum









No comments:

Post a Comment