Thursday, August 23, 2012

Wiem, że dodaję notkę z jednodniowym opóźnieniem, ale to wytłumaczę.


Więc tak. Wczoraj nie miałam zbyt wiele czasu, a poza tym cierpiałam na taki brak weny, że nie wiedziałam od jakiego słowa zacząć notkę. Proszę wybaczcie mi. Od paru dni mam takiego doła, że mogłabym zjeść całe pudło lodów przed telewizorem, co jest dziwne przy osobie, która ma obsesję na punkcie liczenia kalorii i nie zje niczego, co jest mega kaloryczne. Nie chcę się tu wyżalać jakie to moje życie jest beznadziejne, bo to nie mój pamiętnik, ale blog, który może przeczytać każdy.

Dzisiaj przygotowałam dwie stylizacje na taką samą okazje. Uprzedzam, że mój wyjątkowo duży brak weny się udziela.

WAKACYJNY PRZEPIS NA...
nawet nie chcę mi się robić takiego obrazka jak robiłam wcześniej, ale tak nie jest chyba źle


STYLIZACJE NA WIECZORNE WYJŚCIE


Stylizacja z czarną asymetryczną sukienką, którą uwielbiam. W zasadzie uwielbiam wszystkie asymetryczne sukienki i spódnice. Czarna kokardka i buty pasują kolorystycznie. Założyłam duże, złote bransoletki, pierścionek z kamieniem i kolczyki perełki. Do tego wybrałam mocniejszy makijaż.

sukienka - Beetlebum
kokardka - My shop :)
bransoletki, pierścionek, kolczyki, makijaż - OB


Druga stylizacja jest bardziej w stylu old hollywood glamour. Jest bardziej elegancka niż poprzednia. Wybrałam cieniowaną sukienkę, ponieważ podoba mi się jej kolorystyka. Czarna kopertówka idealnie pasuje do każdej stylizacji na tę okazję. Założyłam też komplet biżuterii z pereł i czarne nakrycie głowy (?).

sukienka, naszyjnik, kolczyki, makijaż - OB
kopertówka - Beetlebum
nakrycie głowy albo coś w tym stylu - Insanity 
pierścionek - Parsley

Na tym kończę moją notkę. Pa.

No comments:

Post a Comment