Thursday, August 23, 2012

Czas na okazyjny image!

Przepraszam razy milion wszystkie redaktorki no i was czytelnicy - przepraszam, że opieprzałam tyłek na maśle i nic nie robiłam. Zwyczajnie mam co pięć minut zepsuty komputer, no i są wakacje, mnie od 10 do 23 w domu nie ma, a przecież nie będę pisała po nocach. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją pierdołowatość i gówniarskie zachowanie, ale obiecuję poprawę i zamęczę was postami aż będziecie mieli mojej osoby dosyć. Chciałam się pochwalić Pastelcią, dzięki której mam z powrotem nick Vessoga, do którego już każdy przywykł. Teraz możecie mnie odwiedzać pod nickiem Vessoga., ciotka Julka chętnie was wysłucha, waszych żali [strasznie nie lubię jak ktoś smarcze mi w kołnierzyk ulubionej koszuli w kratę, ale to pomińmy] i strasznie nudnych opowieści jak to krowa umówiła się z świnią na randkę i krowa chciała mieć z świnką dzieci, ale coś nie pykło. Znowu będę was karała długimi opowieściami na początku, które mają jakieś dwieście linijek, ale po to jestem na tym świecie, a że wy tego nie przeczytacie do końca to już nie moja wina, tylko mojego psa, który właśnie wżera byle co, bo on to wszystko je co tylko chce, a ja już tak nie umiem. :c

Skończmy więc tą nieco krótsze wypracowanko na dwieście pięćdziesiąt dwie linijki i przejdźmy do okazyjnego image'u. Inaczej? Co nasza postać może ubrać na daną okazję? Zapraszam.

1. Niedzielny, nudny spacer z rodziną po parku.
[jak ja tego nie lubię, wy też?]

Co niedziela to samo grzeczne ubranie po wyjściu z kościoła, te same grzeczne odpowiedzi w kierunku babci, ta sama co niedzielna czekolada od dziadka, czy czasem nie miałyście tego dość? A jak tu się ubrać żeby wyglądać i modnie i stosownie do okazji? Może to być również i strój na okazję taką jak obiad w rodzinnym gronie, ale ja bardziej stawiałabym na niedzielny spacer po parku, zaraz po Mszy. Zarzućcie na swoje modelki lekkie, przewiewne, białe sukienki [jak to wiadomo tego lata biel jest number one!], do tego kremowe lub białe zakolanówki lub rajstopy [to już kwestia gustu] i do tego wybierzcie kremową torebkę na bibeloty typu komórka, klucze, szminka czy portfel. Reszta dodatków to tylko wasz wybór, ale nie przesadzajcie, bo to ma być niedzielny spacer, a nie pokaz mody!

sukienka - LC line
buty, torebka, narzutka, naszyjnik, kolczyki, rzęsy - Oficjalny Butik
zakolanówki - Beetlebum

2. Wyjście na plażę z przyjaciółmi.
[największa frajda jaka może być!]

Jeżeli jesteśmy już za wyjściami publicznymi to teraz należy nam się coś bardziej odprężającego niż poprzedni temat. Plażowe wspomnienia sprzed lat to najlepsze co może być. A teraz może ubierzcie się w dobrym stylu na taką plażę? Radzę wam ubrać szorty ombre i prześwitującą bluzkę, pod którą założycie swój ulubiony stanik kąpielowy. Reszta rzeczy leży w waszych rękach jak zawsze, ale ja dobrałam do tego neonowe vansy, krzyż egipski w postaci zawieszki, dżinsową kamizelkę, okulary przeciwsłoneczne i parę innych bibelotów. 

szorty ombre - Insanity
vansy, bransoletki - Beetlebum
bluzka - Royal Guste
stanik - Velamoor
kamizelka, krzyżyk, piegi na ramionach - Oficjalny Butik
chustka na koczek - My shop :)
okulary - Recolored

3. Wyjście do restauracji z chłopakiem.
[takie to słodkourocze, co nie?]

Wybaczcie mi, że to stara stylizacja, wcześniej użyta na inspiracjach Vessogi, ale tak bardzo mnie zauroczyła ta stylizacja, że postanowiłam jej użyć po raz drugi. Tu założyłam kwiecistą sukienkę, a na to nałożyłam czarną, luźną bluzkę i dołożyłam muzyczną torebeczkę. Czarne szpilki ze złotą lamówką idealnie pasują do biżuterii na nadgarstku. Resztę dodatków jak zawsze pozostawiam wam, ale ja dobrałam jeszcze kolorową opaskę, która podpasowała mi do sukienki i dodałam papierosa do ust, chociaż tak słodko ubrana dziewczyna nie wygląda zupełnie na palaczkę. 

sukienka - Epic Life
bluzka - Pearl
opaska - Insanity
torebka, naszyjnik, papieros, buty, bransoletka z kolcami - Oficjalny Butik
gruba bransoleta - Apple
pierścionek - Beetlebum

To chyba będzie na tyle. Na kolejny okazyjny image zapraszam was już w niedzielę, bo wtedy jest rzeczywisty czas dodawania moich notek. :)

No comments:

Post a Comment