Monday, August 6, 2012

Ostatnia notka Kasi drugiego maja, hehs

Tak dawno tu jeszcze w miarę młodej, poczciwej Spaghetti nie było, oj dawno. Przez te kilka miesięcy nie uczyłam się, nie nadrabiałam straconych lat życia poza społeczeństwem, nie robiłam w sumie nic sensownego, po prostu jestem leniwa T.T Osztatnio sobie nękam obcych ludzi na gg, dużo się można ciekawych rzeczy dowiedzieć o tych sprawach filozoficznych. Zresztą mam taki piękny i wspaniały pomysł, coby sobie na koszulce 'free hugs' napisać i łazić w tym po mieście, może się ktoś napatoczy i mnie przytuli, tak dawno nikt tego nie robił T.T Niby babcia mnie wczoraj przytuliła, bo się zjechała cała rodzinka (jak ja tego nie lubię, najlepiej, żeby w ogóle nas zostawili w spokoju, bo siedzenie i słuchanie o życiu seksualnym Michała Wiśniewskiego wcale nie jest miłe, może zabawne, ale nie miłe), ale to mi nie wystarcza, jestem chciwa.

Pieprzenie głupotek się zaczęło, o, objadę sobie moją obecną ofiarę nękania, bo i tak się o tym nie dowie :3 Pan Bartoszek jest zbyt miły jak na człowieka, ale nie o tym ja chciałam. Wyjątkowo nie ukrywałam się na tym nieszczęsnym niewidoku gg'owym - jego nie ma. Przechodzę na niewidok - się wspaniałomyślnie pojawia. Zerkam - nadal nie wyraził mi swojej opinii o filmiku z ruchającymi się końmi, a tak ładnie prosiłam kilka godzin temu. TAK TO NIE BĘDZIE, JUŻ GO WIĘCEJ NIE BĘDĘ NĘKAŁA, NIECH WIE, ŻE NIM GARDZĘ! A JESZCZE NAPISZĘ GDZIEŚ NA TFASZKSIĄŻCE, RAJDA NIECH NA NIEGO ROBIĄ, ŁO. Ktoś chętny na jego zastępstwo? Przynajmniej średni poziom ogarniętości by się przydał.

Poznajecie wy mnie w ogóle? Tęskniliście? Jasne, że nie, toż to 4 miesiące, wy nawet pewnie zapomnieliście, kim jestem, nieczułe istoty :c Osobiście myślę, że jestem bardziej ogarnięta, niż byłam w maju, ale kto wie, samemu nie sposób to ocenić, zwłaszcza gdy jest się takim pesymistą.

Także dla niewiedzących - piszę ja tu nowości z butików, nie będę wymieniać wszystkich nowych kolekcji 4 miesiące wstecz, bo... No, jeśli ktoś nie rozumie dlaczego, to jest po prostu głupi i mi przykro. Te kolekcje też nowe może nie będą, bo dawno mnie na FSie nie było i się niezbyt orientuję, także wybaczcie mi, drodzy czytelnicy.
 
loga podlinkowane do butików c;
W †Cross  pjenkne logo z wilkiem, który chucha czy tam pluje na kolorowo. Nie wiem, w każdym razie jest śliczne, a ciuchy jeszcze śliczniejsze, naprawdę warto zajrzeć moim zdaniem, tylko szkoda, że ich tak mało.

W Smart Line  mamy kolekcję ciuszków księżniczek z bajek. Mnóstwo tego, od Arielki przez kilka postaci, których nie znam i kilka, które znam aż do Królewny Śnieżki. Mało użyteczne, ale i tak kupiłam, bo lubię śmieciać garderobę wszystkim, co cudownie narysowane c;

W Gaprysiowym butiku  kilka stron ciuchów dla niejakiej Dephne, ale kogo to obchodzi, i tak wszyscy kupią. Szczególnie mi się te koszule spodobały, choć wszystko ślicznie narysowane, aż zazdroszczę ;c

 W Velamoor  też można podziwiać calusieńką stronę ubrań. Jakaś narzutka, piercing, korale, fajnie ogółem.

Fairyland, sklep naszej wspaniałej Czizme. Logo mi się bardzobardzobardzo podoba, ta czcionka, mhrr ♥

I w Le Moustache ♥  dostawa była jakiś czas temu, tak mi się wydaje przynajmniej. Niektóre ciuchy wyszły naprawdę ładnie ;3

Dziękuję, dobranoc, no.

No comments:

Post a Comment