Friday, October 28, 2011

"Blogging Collection" już w sklepie !

 Kliknij, aby się przenieść.

Nareszcie wielce oczekiwana kolekcja pojawiła się w butiku.!!!!

Rysowana przez wszystkie osoby z naszego bloga, oraz parę ciuchów od Michaliny. Fantie, która robiła baner jak i tło do miniaturek bardzo dziękujemy za waszą pracę dziewczyny :)

Kolekcja jest oczywiście rysowana. Jak wspominałam już wielokrotnie kolekcja rysowana jest przez nas wszystkich więc będzie nam bardzo miło jeśli zajrzycie do butiku :)

Coś specjalnego
 Za miesiąc ukaże wam wyniki najlepiej i najgorzej sprzedającego się ciuchu oraz innych ciuchów. Więc niech wasz faworyt wygra :)

UBRANIA:
 sabi07
To może zacznę od swoich ciuchów, jakoż iż mogę pochwalić się najmniejszą ilością ich narysowania :D
Jak dla mnie ciuchy są uniwersalne. Nadają się na każdą okazje i każdej stylizacji. Różne kolory, ale mi najbardziej podobają się w tych formach przedstawionych na obrazku.

Bleach
Niestety ciuchy tylko w wersji kolorystycznej jak przedstawiłam powyżej.  Kupujcie ! :)

Michalina
Jak powyżej ciuchy tylko i wyłącznie w jednej wersji kolorystycznej.  Mi przypadły do gustu.

Spaghetti
Śliczne ciuszki te najbardziej przypadły mi do gustu. Kochacie fs-exclusive ? :D Jeśli tak musicie kupić tą bluzę !
A co sama Kasia mówi o swoich ciuchach:
"Nie ma o moich ciuchach zbyt wiele do powiedzenia, gdyż są zwykłe i codzienne, ale myślę, że z tegoż właśnie względu można ich używać w wielu stylizacjach... Brzmi głupio, ale sensownie : D Wiem, że nie są narysowane tak miszczowsko jak hendmejdy Fantie czy Loen, lecz zadowólcie się tym i finansujcie bloga :D"

Venus.
Zakochałam się w tym sweterku i sukience. :*

Co sądzicie o naszej kolekcji ? Prosimy o komentarze na ten temat ! :)

No comments:

Post a Comment