Sunday, September 18, 2011

Podsumowanie i pare niespodzianek.

Cześć :) Mam dla was pare niespodzianek plus jak zwykle podsumowanie z tego tygodnia :)

Najpierw zacznę od Bloggerek a na końcu posta będą niespodzianki.

Komentarze Blog:
Juulcia. ^^ 2 FP
Venus.   24 FP
D&K 2 FP
Sagana 2 FP
Angelene 4 FP
We_rka 2 FP
kropciana 4 FP
KaraKopiara 4 FP
Gabryla 6 FP
Evesh  6 FP
Honey  2 FP
GwiazdaEstrady 2 FP
asiam33 6 FP
MyLifePrincess 2 FP
KochliwaAda 4 FP
xWiki 2 FP
Ann. 2 FP
Tościk 2 FP
Vencia.  2 FP
Fantie 2 FP
Veunette ; 3 2 FP
Demeter 2 FP
butwbutonierce 6  FP
Monisqqua 2 FP
aula2211 2 FP
Savana  2 FP

Mamy poczwórny remis więc  wyniki rozstrzygnie losowanie. :)
Czyli w kolejności od góry
butwbutonierce
(Dodam pozniej bo gimp się zepsół :( )
Gratulacje :) 
 Nastąpiła pomyłka ale odwoływać bloggerki nie będę więc więc w zamian z moja pomyłkę bloggerką jest ta osoba, która jest, a Venus. dostajesz ode mnie 50 FP w zamian.
Facebook:
Venus. 4 FP
Krakopiara 4 FP
GwiazdaEstardy 4 FP
Niespodzianki: 
1. Niedawno, a konkretnie dziś stworzyłam nasze fs'owe konto. (PROFIL) Tam będzie nasze fs'owe centrum. Za niedługo jeśli nasze redaktorki się zgodzą może będzie jakiś większy projekt związany z blogową butkiem naszej projektantki :) Za niedługo wprowadzę tam butik, w którym póki co będą ciuchy na reklamy,a pozniej zobaczymy :P Dopiero zaczęłam ją tworzyć więc nie przestraszcie się jej golizny :D
2. Szykuje się taka tak nowy wygląd bloga. !!! To już tylko kwestia czasu, aż pojawi się na blogu więc się szykuje. :)

No comments:

Post a Comment