Tuesday, September 6, 2011

make me wanna die



Heeej! Stęskniłam się za Wami troszeczkę. : ) Jakimś cudem wygrałam nagrodę specjalną, co mnie trochę zdziwiło, bo nigdy nie mam szczęścia do takich rzeczy. No i tym sposobem mogę napisać co nieco dla Was. Postanowiłam, że napiszę notkę z cyklu "Przegląd szafy", bo to jest mój ulubiony dział. Element, który wybrałam to ta oto spódniczka ze sklepu Banana Republic:



PLUSY:
~ bardzo tania, bo kosztuje zaledwie 40 m$!
~ świetna miniaturka, która zachęca do kupienia oraz do tego, by ciuszek nałożyć na modelkę
~ wycięta rączka
~ bardzo dobrze wykonana, co nowością raczej nie jest, bo wszystkie rzeczy zrobione przez Fantę są genialne

MINUSY:

~ nie nadaje się do cukierkowych stylizacji

Szczerze mówiąc innych minusów nie widzę. Jeśli ktoś lubi stylizacje z pazurem, to ta spódniczka na pewno przypadnie mu do gustu. :)

A oto stylizacja:

SPÓDNICZKA: BANANA REPUBLIC ♥
Bluzka: Oficjalny butik
Torebka: Oficjalny butik
Pasek: Banana Republic ♥
Naszyjniki: Banana Republic ♥
Skarpetki: Banana Republic ♥
Rajstopy: Evelyn
"Rękawice": Banana Republic ♥
Buty: Evelyn
Kapelusz: Banana Republic ♥

Nawet nie widziałam, że aż tyle rzeczy z tej stylizacji pochodzi z BR oO Ogólnie rzecz biorąc u mnie królują trzy butiki: OB, BR i Evelyn, co zresztą można zauważyć. Minęły dopiero trzy dni w szkole, a ja już mam dosyć! Dajcie mi wakacje!


Uwielbiam ten cover <3 Zdecydowanie lepsze od oryginału. Ostatnio ciągle słucham Taylor i spółki. Trzeba przyznać, że nasza mała Jenny z Gossip Girl ma genialny głos.

No comments:

Post a Comment