Friday, September 16, 2011

Hyhyhyhyhyhyhyhy. Lekcja stylu.

Heej :D Myhyhy. Ale mi odwala. Tak mam jak budyń colą zapijam... W ogóle to wybudowali mi nowy plac zabaw przed blokiem! Mwahaha, a jaką mam budyniastą karuzelę :D Czy nie jestem na to za stara? o.o E, tam...

Wczoraj były otrzęsiny pierwszych klas i poszłam pomagać ^.^ Były kiełbachy na ognisku i mój cel, czyli... Nutella! Muahaha, podebrałam ze stołu słoiczek i w ukryciu skonsumowałam z koleżanką :D

Piszę za dużo o sobie, jeszcze mnie ktoś zlokalizuje :o

Cały czas chcę założyć bloga, na którym bym sobie pisała i robiła grafikę (brzydką, ale zawsze grafikę :D), ale mi się tak bardzo nie chceee...

Mam dla Was dzisiaj coś specjalnego, a mianowicie - 2 spoilery!


Ta oto sukienka niedługo trafi do Waclawa's :) Mój najnowszy hendmejd :D Możecie twierdzić, że mi nie wyszła, ale ja i tak wiem, że jest ładna! Najwyżej się z Wami naleśnikami nie podzielę. Teraz niech Ci z OB żałują, że mnie nie przyjęli, bo wyjadę z taką kolekcją, że Fantie i Loen niech się schowają xD
Dobra, przyznam się - tak na serio to reszta jest brzydka XD Ale pomarzyć można ^.^


Kolejne to... to nie wiem, czy można nazwać spoilerem, bo nie wiadomo czy przyjmą... W każdym razie Venus zrobiła twarz do SU i chciała pokazać ją światu :) Mi się osobiście baardzo podoba :D Usta są mega budyniaste :3 Otwarte, jakby już się przygotowywały do przyjęcia łychy budyniu :D

Przejdę już do lekcji stylu, bo muszę to zrobić jak najszybciej, bo chcę sobie jeszcze Naruto pooglądać ^^

For tudej wybrałam coś innego niż zwykle, a mianowicie torebkę :) No, bo zawsze omawiam bluzkę, spodnie czy coś podobnego, a torebek nigdy nie... Owa torebka pochodzi z Flowery Meadow.
Plusy:
+ hendmejdowa :)
+ zachęcająca miniaturka
+ pasuje do prawie każdego stylu - sprawdzi się w wielu stylizacjach ^.^
+ tania (50 m$)
+ fajnie wygląda w połączeniu z ciepłymi odcieniami

Minusy:
- nierówno wymazana ręka
- nie sprawdzi się w stylizacjach o zimnych barwach

Moja stylizacja jest taka jesienna... Zrobiłam ją tym razem na kolorowo, żeby okazać moją słitaśną duszę. Poza tym - jesień, smutno, trzeba trochę to wszystko ożywić :D Niestety buty są ucięte :<
Szalik, sweterek - Banana Republic ♥
Koszulka, buty - Waclawa's
Torebka - Flowery Meadow
Pierścionek - Royal Guste ♥
Spodenki - Mistake
Rajstopki - Evelyn

Zachęcam do kupowania owej torebki ^^ Swoją drogą stylizacja składa się z prawie samych hendmejdów (oprócz butów). A, właśnie - uważam, iż szaliczek jest narysowany naprawdę miszczowsko... Nie, nawet Dariuszowo! Podejrzewam nawet, że szaliczek realny został nałożony na szaliczek rysowany, żeby uzyskać taki piękny efekt :D Myhyhy, jak ja zazdroszczę Fantie talentu! I ja zresztą wszystkim zazdroszczę... Bo kogo nie spotkam rysuje ładniej ode mnie!

Nudzi mi się, więc wykonam jeszcze ocenkę.
Trafiłam na Agulę2211 :)
W mailu znalazł się link do stylizacji z profilu, więc od razu pomyślałam "kurde, będzie zła ocena, bo w końcu taka z zaskoczenia...", wchodzę w link, a tu to cudo! *.*
Pierwsza w oczy rzuca się torba. Chętnie bym ją teraz omówiła, ale będę dokładna i zacznę od góry :)
Głowa jest przepiękna, nic bym nie zmieniała. Uwielbiam te włosy :3 Sukienka i ten krzyż... Bardzi fajne połączenie :) Tylko ta torebka... Nie wiadomo skąd wziął się tu brązowy. Chociaż, jak się przypatrzę to pasuje ona do włosów... :D Bransoletka ślicznie się tu prezentuje. Buty dość dziwnie leżą, ale są fajne. Nie znalazłam nic do skrytykowania, wszystko budyniaście (oprócz dziwnych butów, ale to nie Twoja wina ;) ).

No comments:

Post a Comment