Wednesday, September 21, 2011

Nota for you

Cześć. Dziś będzie notka informacyjna. Wczytajcie się, a być może na tym zyskacie :)

Mam do was taka prozbę. Czasami do posta chcemy dołączyć jakieś spoilery, wiadomości z fs'a i itp. Jeśli macie spoilery swoich  najnowszych kolekcji lub znacie jakąś interesującą sprawę dotycząca fs'a piszcie na nasz e-mail fashionstyle-exclusive@o2.pl Byłabym bardzo wdzięczna. Za każdy interesujący nius, który pojawi się w notce na blogu otrzymasz 50 FP !! :)

Kolejna rzecz to nowy szablon. Co o nim sądzicie? Mi kojarzy się z jesienią, która dużymi krokami już się do nas zbliża. Oczywiście nasz szablon zrobiła Venus. Dziękujemy :)

Już za niedługo pojawi się zapowiadany przeze mnie  jesienny konkurs. Więcej inf już wkrótce.



 Nowość
Na sam koniec zostawiłam najlepsze :) Za niedługo do naszego butiku fsExclusive wpłynie limitowana kolekcja. Uwaga! Zostanie ona narysowana ręcznie przez nas wszystkie. (Tzn. Blee, Kasię and Venus. ) Wszystkie Modolary i glamsy będą wykorzystane na rozbudowę bloga :) Ja już nie moge się doczekać :D

No comments:

Post a Comment