Monday, June 13, 2011

Łi, łi!


Witam ludziów!
Taak.. zwykłam już słynąć z często niewytłumaczalnych tytułów tematów..
.. dlatego też nie spodziewajcie się normalnych. Dziś miałam tylko 4 lekcje, więc piszę dla Was.

Kakanesaka!
Blee nie ma się na czym wyżyć ;[

Hę?
Przeglądając sobie stare kolekcje OB, natknęłam się na coś takiego:

Co to może znaczyć? O.o


Na kilka sposobów.
Szczerze to nie wiem jakim cudem ten dział znalazł się pod moją opieką o.o 
Myślałam że mam przegląd szafy i przepis na, ale cieszę się że mogę spróbować czegoś innego.
Dziś główną rolę będą odgrywały te spodnie:

Cena: 20 glamsów


Były z edycji limitowanej, więc już się na nie nie załapiecie.

Pierwsza stylizacja jest przygotowana z myślą o BiznesŁomen. Komplet jest wygodny, ale i zachowawczy. Z dodatkami ograniczyłam się tylko do torebeczki i wisiorka. Żakiecik na chłodniejsze wieczory ogrzeje modelkę. 


Co i gdzie:
Bluzka- Palliette
Spodnie- Oficjalny Butik FS'a
Żakiet- Banana Republic
Torebka- Barson's Collection 
Wisiorek- Rayne.
Buty- Banana Republic

---------------------------------------------------------------------
Kolejna stylizacja jest bardzo młodzieżowa, a jednocześnie kobieca. Podkreśla walory i nadaje się wszędzie. Na randkę, do teatru, na urodziny.. można by tu jeszcze sporo wymieniać :) Buty na koturnie są ogromnie modne. 


Co i gdzie:
Bluzka- Pearl
Wisiorek- Oficjalny Butik FS'a
Bransoletka- Malum
Torba- Banana Republic
Buty- Oficjalny Butik FS'a
Kolczyk- Banana Republic

------------------------------------------------------------

Nasza trzecia stylizacja pokazuje modelkę jako typową galeriankę. Śliczne, płaskie buciki z wyciętym przodem na obecną pogodę są idealne. Ciekawe wisiorki zawsze są w modzie, a w dużej torbie wszystko się zmieści. 


Co i gdzie:
Bluzka- Oficjalny Butik FS'a
Wisiorek- Paradise
Buty- Miu Miu
Torba- Banana Republic
Bransoletki- Olciakowo

--------------------------------------------------------------------
Która z przedstawionych stylizacji spodobała Wam się najbardziej?
PS!
Wyjeżdżam i nie będzie mnie od 15 czerwca do 30! Po powrocie postaram się wszystko nadrobić i wynagrodzić Wam nieobecność!







No comments:

Post a Comment