Tuesday, June 21, 2011

Dobry dej, dobry dej :D Lekcja stylu na wakacje.

Kurde, jutro wakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(...)cje! A ja nareszcie kupiłam ostatnią część książki o moim ulubionym egzorcyście - Jakubie Wędrowyczu :3
Tak, wiem... Odwala mi. Ale komu dzisiaj nie odwala? ^^ (jeśli komuś nie odwaliło, to niech spodziewa się odwalu jutro ;D)
I kupiłam nawet takiego ogromnego lizakaa! Dzisiaj w ogóle jest super dzień :D Mama kupiła mi spaghettowe żelki z Lidla, jestem jednak wzorowa (przez moją ospałość szkolną usłyszałam tylko, że mam 4,7, a miałam 4,76 - oł je xD) i żule z mini lasku powiedzieli do mnie "Siemano" xD Poza tym umówiłam się na zapiekankę z... A z kim, to Wam nie powiem! Bo jeszcze się okaże, że ktoś z mojego podwórka jest na FSie i będzie kiepsko...) ;) I dodam jeszcze, że kończę czytać Blazer Drive'a :3

Poza tym koszulka dla Lavy jest już w moim butiku ;)

Przejdźmy do lekcji stylu ;D Dziś będzie wakacyjnie ^.^

Tym razem nie wybrałam ciucha z OB, a prześliczny strój kąpielowy z Carmelove :3
Plusy:
+ fajnie leży na modelce
+ sprawia, że piersi dollek wyglądają na bardziej kształtne
+ do kupienia są również inne kolory i wzory ^^
+ nie ma ani jednego marszczenia, a i tak wygląda bosko :D
+ niedrogi (2 glamsy... to naprawdę niewiele w porównaniu ze strojami z OB, oprócz strojów Fantie, które nie są drogie ^^, a niektóre nawet są za m$ ;D) ;)
+  brak minusów :)

Minusy:
- nie doszukałam się niczego niefajnego... Czyli śmiało można powiedzieć, że strój jest zadżemisty (:

A teraz moja plażowa stylizacja ^^
Okularki - Pixela ♥
Bikini - Carmelove
Kolczyk w pępku - Banana Republic ♥
Tatuaż - Leann's
Lód - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Piłka - Oficjalny butik Fashionstyle.pl

I co sądzicie? Jest chyba w miarę... ;D Papa :)

W tym momencie Don Pachi poczuł chłód. Czysty, su... Kurde! Pan Korniszon przejął władzę nad moim umysłem! o.0





No comments:

Post a Comment