Tuesday, July 12, 2011

Ocena Klaudiusi11 + kolejna nieudana lekcja stylu

Witajcie ^^ Niby mam te trampole, ale nie jestem w pełni szczęśliwa :< Dziś dowiedziałam się, że jestem Alice, mam męża Rumuna, który jest dealerem ruskich oranżadek w proszku, mam dwójkę dzieci i ukrywam się pod ksywką Wampuś... Ale lepiej przejdę do notki, bo jak zaraz zacznę gadać o moim nieudanym nocnym spacerze, to stwierdzicie, iż jestem nienormalna. Zacznę od oceny Klaudiusi11 ^.^

A tak w ogóle to myślałam nad założeniem oddzielnego bloga o mnie itp. Co uważacie? I tak tego nikt nie będzie czytał, ale może humor mi się poprawi jak tak popiszę :D

Dobra, ocena.
Pierwsze wrażenie: Ładnie, ładnie ^^ Pierwsze, o czym pomyślałam to, że wyglądasz jak Chińczyk o.0 To wrażenie po chwili minęło, nadal nie wiem czemu akurat Chińczyk... Em, a tak ogólnie to jest spoko ^.^ 10/10 p.
Twarz: Ta twarz... Co można o niej powiedzieć? Podoba mi się ;) Ale brakuje takiego czegoś... Niektóre FSowe modelki wyglądają na zaskoczone, zaspane, wypoczęte, wesołe... A ta tak jakby nie wyraża emocji. Ale mimo tego jest super :D 9,5/10 p.
Ubiór: Fajnie, nie mam zastrzeżeń :) Jedyne, co mi przeszkadza to opaska nachodząca trochę na twarz i nie wycięta łapka, ale to zwykłe pierdoły. Kolczyki nawet pasują do sukienki, buty do reszty stroju... Nie ma się czego czepnąć, oprócz tych pierdół oczywiście (; 9/10p.
Razem: 28,5/30 :)
Niech będzie pięć plus ;D I to wcale nie po znajomości! Wiem... Niby strój się niczym nie wyróżnia ani nic, ale z punktów wychodzi taka ocena. Punkty sprawdziłam dokładnie, punkty się nie mylą! (Co ja w ogóle gadam... :/)

Oki, teraz obiecana lekcja stylu. W ogóle to nie mam ostatnio wcale udanych stylizacji :< Nawet te słitaśne mi nie wychodzą ):

Ajf czołsen... Sory. Odwala mi i zaczynam gadać po angielsku... o.0 Chciałam powiedzieć: wybrałam tą oto przewspaniale narysowaną bluzeczkę z Banana Republic ♥. Jest tak wspaniała, że aż szkoda było mi ją kiepścić moją jakże bezgustną stylizacją. Jest przewspaniała i nawet ten emo Ulquś z Bleach'a nie jest godzien jej założyć.
Plusy:
+ no, jest z Banana Republic, to klasa sama w sobie :3
+ hendmejdowa, mrymraśnie narysowana
+ kosztuje tylko 40 m$ o.0
+ wycięta łapka
+ idealna do stylizacji rockowych, grunge'owych itp.
+ ładnie współgra z rurkami :)
+ zachęcająca miniaturka

Minusy:
- nie nada się do eleganckich spódnic i torebeczek
- dziwnie wygląda, gdy pod spód włoży się bluzkę z nadrukiem
- jest tak fajna, że zapewne dużo osób ją kupi, a z tym wiąże się brak uczucia oryginalności... ;)

Moja nieciekawa, aczkolwiek też nie najgorsza (zawsze mogłam tam wwalić jakiś czerwony pasek albo różowe baletki... Wtedy byłaby jeszcze większa poracha) stylizacja:
Przedłużenia włosów - OB
Podkoszulek - Marvel
Tatuaż - OB
Spodnie - OB
Buty - OB

No comments:

Post a Comment