Tuesday, July 26, 2011

Kolejna lekcja stylu ^^

Hej ^^ Myślałam nad zrobieniem sobie kilku podobnych obrazków, ale po długim namyśle stwierdziłam, iż mi się nie chce :< Poza tym dostałam od Kary instrukcję na pełną wersję Photoshopa, ale mam taki problem, że znalazłam tylko po hiszpańsku o.0

Stylizację do Lekcji Stylu zrobiłam wczoraj. Nawet nie myślałam wtedy o tej notce... Zrobiłam ją od tak sobie. Musiałam ją zrobić, bo spodenki, które zobaczyłam były takie cudowne i piękne, i nie wiem, jakie jeszcze... Te oto spodenki z Cropciany dziś zaczęły tak mocno działać na moją zrytą psychikę, że niemożliwe by było, gdybym ich tu nie użyła ^^
Plusy:
+ hendmejdowe ;3
+ bardzo oryginalne - nigdzie indziej takich nie ma :D
+ idealne na Euro 2012 (na polskie mecze oczywiście!)
+ idealnie dopasowane
+ pasują do nich kolory takie jak: szary, biały i czerwony
+ bardzo tanie (40 m$)
+ występują również wersje z flagą Japonii i Francji

Minusy:
- większość kolorów w połączeniu z nimi wygląda nieciekawie
- nie nadają się do stylizacji eleganckich, grunge'owych, emowych (xD) itp.
- ciężko jest stworzyć z nimi stylizację (mi się to nie udało...)

To tyle na temat spodenek ^^ Myślę, że warto je mieć w swojej garderobie :) Rzadko można je włożyć, ale przy niektórych konkursach się przydają :D Moja stylizacja:
Flagi na policzkach - OB
Koszulko-gorsecik (nie wiedziałam jak to nazwać) - Banana Republic ♥
Koszulka (na wierzchu) - Evelyn
Bransoletki-gumki - OB
Pierścionek - OB
Spodenki - Cropciana
Trampole - OB 

Piersi pomniejszyłam tym ciałem (o Boże, jak to brzmi... o.0) z BR ;)

No comments:

Post a Comment