Friday, July 29, 2011

Nowości z butików :) Trochę większe niż zwykle...

Witajcie ^^ Niby jest ten urlop (tak w ogóle to on już jest czy go nie ma? o.0), ale nie mam nic do roboty, więc napiszę większe niż zwykle nowości z butików ^^ Po prostu, gdy mnie nie było to nie widziałam, kto co dodał, a teraz się nie orientuję... A tak w ogóle to ten nowiutki, polski, patriotyczny obrazek powitaniowy jest dziełem naszej kochanej graficzki Imm ;3 Dziękuję ^^ Jest prześliczny :D
Hmm... Jak widać jestem zbyt leniwa, żeby sama sobie zrobić obrazek :<
(kliknięcie w logo jak zwykle przenosi do butiku ;))
Moje Waclawa's dam jako pierwsze ;) Tak więc... Dodałam 18 koszulek z nazwami zespołów + jedną z Ozzym + jeszcze jedną czystą ^^ Oczywiście hendmejdowe :) Każda po 40 m$. Na temat jakości nie będę się wypowiadać, bo ciężko oceniać samą siebie, a mi się nigdy to, co ja zrobię nie podoba...

A w Royal Guste ♥ pojawiła się limitkowa kolekcja - Knock on Wood ;3 Zawiera 8 elementów, z czego 3 zostały wyprzedane ^^ Ja się na szczęście załapałam na tatuaż płytę i różowy żakiecik, którego za cholerę nie umiem do niczego dopasować... Wszystko po 40 m$. Narysowane przepięknie (jak zwykle) ;D

O Banana Republic ♥ nie ma potrzeby pisać... Wszystko wyprzedane :<

Logo Pearl zapowiada, iż niedługo ma się pojawić kolekcja o nazwie Angelic Pretty ^^ A póki co w butiku znajdziecie karcianą, hendmejdową kieckę za 2 glamsy i mangowe uszka za 40 m$ ;3 Mhrr, zapraszam :)

Lights (dawne Saogi Style) oferuje 3 pary krótkich spodenek po 40 m$. Nadają się dla każdego ;) I oczywiście są mrymraśnie narysowane :D

W Glamour Kills znajdziecie kolekcję o fajowej nazwie Liquid Confidence ;3 Od razu skojarzyło mi się to z napisem na murze za Biedronką "Wujas konfident", ale wracając do kolekcji - 3 strony ubierankowych ciuchów w cenach 40 - 50 m$, 2 glamsy :D Doskonale dopasowane, łapki powycinane ;3

W Coco Style jest już druga część kolekcji Climm ^^ Znajdziecie tam 12 hendmejdów Kostuchny ;) Mi do gustu przypadł pierścionek kotwica. Oprócz niego znajdziecie tam również sukienkę klepsydrę :D Ceny to 40 m$ lub 2 glamsy.

W Pixeli ♥ znajdziecie kolejne cudowne hendmejdy Geney (dobrze odmieniam?) ;3 Czerwone rurki są strasznie podobne do tych z jednej z pierwszych kolekcji OB. Czyżby Genea i rysownik korzystali z tych samych źródeł? Pewnie tak ^^  Grr! Właśnie dowiedziałam się, iż te spodnie zostały zerżnięte! Więcej o tym dopisałam na końcu notki. Szczerze stwierdzam, iż kolekcja Ice Dream narysowana jest budyniaściej niż ostatnie ;3

Wiolet dodała do Crash całą stronę idealnie dopasowanych, ślicznych, eleganckich sukienek z wyciętą łapką :) Każda po 40 m$.

Mhrr, Eyene ;33 Logo jest cudowne, a co dopiero kolekcja ^^ Pewnie wiecie (a może nie wiecie) jak kocham miniaturki Maff :) W sprzedaży Imieninowa Kolekcja - dwie strony ubierankowych ciuchów z naprawdę budyniastymi miniaturkami! Wszystko po 40 m$. Nie wiem, kto miał imieniny (pewnie właścicielka, ale dzisiaj niczego nie można być pewnym ;D), ale życzę mu wszytskiego najlepszego :3

W Evelyn również jest nowa kolekcja ;) Jest tam już od dawna, więc pewnie każdy zdążył ją zauważyć ^^ Ciuchy po 50 - 100 m$ i koszulka z nalepką whiskey - Jacka Danielsa za 4 glamsy ;D Jak zwykle - narysowane zajemryprzedżemowo.

Leann's nareszcie daje znaki życia. Dodane zostały 2 cosie - sami zobaczcie, jaki pięknie owe cosie zostały narysowane ^^

Logo mrymraśne ;3 Pewnie rozpoznajecie...? ;) Marvel dodała kilka ciuchów do swojego butiku o tej samej nazwie :D Ceny 80 m$ - 100 m$ ;) Bardzo ładnie dopasowane.
Uff, ale się namęczyłam! Jest jeszcze kolekcja w KICIA's ;3 Ciuchy tak pięknie narysowane, że gdyby na logu nie pisało "100 % handmade" pomyślałabym, że są ubierankowe ;) Hmm? Czy aby na pewno nie są ubierankowe? Komentarze Fantie i Sabi nakłoniły mnie do skreślenia tego zdania... Ale jestem już zbyt zmęczona, więc o tym nie napiszę :( Żegnajcie ;D

EDIT:
Wcześniej napisałam, że nowa kolekcja w Pixeli ♥ jest lepiej narysowana niż poprzednie... Ale czy na pewno jest rysowana przez Geneę? Ten oto obrazek dowodzi, iż tak nie jest:
Po lewej widzicie ciuchy Geney, a po prawej ciuchy Fantie. Jak widać - pierwsza koszulka jest identyczna, tylko nadruk zmieniony. Spodnie... wyglądają podobnie, prawda? Prawdopodobnie są po prostu przerysowane :< A opaska - nałożony inny wzorek i obrócona o kilka stropni. Sprawdzała to sama właścicielka BR. Grr, nie jest już budyniaście.

No comments:

Post a Comment