Monday, July 18, 2011

Aj ken bi e frik :D

Hej, haj, heloł C:
Dzisiaj szybciutko dla Was piszę, gdyz mam u siebie Kuramen'a :D <haha, Miśkę, znaczy się>.
W dniu dzisiejszym mam dla Was do zaprezentowania "Na kilka sposobów" i ocenkę Melodramat'u.   

Na kilka sposobów. 
Dziś główną rolę będzie odgrywała marynarka <<3> z butiku La Moda.

  Typowy, młodzieżowy komplet. Nie wiem, co jeszcze mam o nim napisać. Mi się podoba :)

Bluzka- Banana Republic
Spodenki- GosiaStyle...
Buty- GosiaStyle...
Wisiorek- Banana Republic
Torebka- GosiaStyle... 
 Haha.. jak widać królują tu tylko dwa butiki <:
Coś ostatnio schodzę na ubieranki :O Ale to chyba nic złego, licząc że ubrania są na prawdę ładne.
Bluzka- Banana Republic
Spodenki- GosiaStyle...
Buty- Oficjalny Butik FashionStyle
Wisiorek- Pearl
Pierścionek- Banana Republic 
Wycięta rączka- Sparkler
To chyba mój ulubiony zestaw ubrań. Nie dość że śliczny, to jeszcze bardzo kobiecy. I ta cudowna torebka.. świetnie pasuje do butów.  
Bluzka- Mistake
Pasek- La Poth
Spodenki- GosiaStyle... <xD>
Buty- Banana Republic
Torebka- Evelyn

No tak, poza marynarką wszystkie stylizacje łączą jeszcze spodenki od Gośki. Są świetne.:3

Melodramat
Czy mi się wydaje, czy oceniam Cię po raz pierwszy? :)
<pozdrwowieniadlaImmo> 
Pierwsze wrażenie: Czy może jestem ślepa, czy może ta bluzka jest realna? Minus! Nie zbyt fajnie wyglądają realne ciuszki z ubierankowymi. Są wyjątki. Mi samej zdaża robić taki miks, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. Tu to po prostu nie pasuje. Nos! >.< 7/10p.
Twarz: Oczy mi się średnio podobają, usta są znośne, ale nos mogłabyś zmienić. FS'owa zmora. Jest tyle nosów dostępnych, dlaczego akurat ten? Fryzurka mi się podoba i pasuje do stylizacji. 8/10p.
Strój: Za bluzkę już Ci odjęłam, spodnie są fajne, ale zamiast sandałów mogłaś wybrać trampki/martensy/glany. Komplet jest utrzymany w rockowym stylu, z jakiej racji więc postanowiłaś wybrać do niego takie buty? Bransoletka i wisiorek pasują, choć naszyjnik mógłby być  mniejszy. 6/10
RAZEM: 21/30 pkt.
dobry z minusikiem.
Rada: Zmień nos i nie łącz ubrań  realnych z ubierankowymi, a powinno być dużo lepiej.

Na dziś to tyle, a teraz piosenka nie w moim stylu, ale jest strasznie łapczywa :D
||
\/ 

pozdrawiam, Wasza Blee. 

 

 

No comments:

Post a Comment