Thursday, July 19, 2012

I found out how little I accomplished.

Cześć, cześć, tutaj Bleach. Mam dzisiaj dla Was nowy, letni dział, czyli "Must have'. Nie będę go objaśniała, dowiecie się za chwilkę o co w nim chodzi.  Bez przeciągania więc zabieram się do pracy. 

• Letnie must have, czyli co musisz mieć w szafie tego lata! •

Mam dla Was kilka propozycji ubrań, które obowiązkowo muszą znaleźć się w Waszych garderobach, jeśli chcecie być na topie w te wakacje. ;)

Asymetryczna spódnica

 Gościły już kiedyś u mnie w notce, jednak teraz chciałabym pokazać Wam typowo letnie modele. Wszystkie są dosyć krótkie i przewiewne. Nadają się do prawie każdego (pomijając te ciężkie) typu stylizacji.
(przykładowa stylizacja)
---
wianek, torba, bluzka- ▲Beetlebum
koronkowa narzutka-  CL Line
biały pierścionek- Royal Guste ♥
brązowy pierścionek- Insanity
sztuczne rzęsy, piegi, makijaż- Oficjalny Butik 
---

Kolorowe spodenki

Szorty nigdy nie wychodzą z mody, jednak tego lata najlepiej postawić na oryginalność no i kolor.Od samego początku zakochałam się w tych dwukolorowych od Fantie, miałam na nie już nawet pomysł, tylko nie umiałam znaleźć do nich odpowiedniej bluzki. :C
(przykładowa stylizacja)
---
bluzka, spinka, pierścionek, torba, skarpetki, trampki- ▲Beetlebum
kolczyk- ♥Parsley
sztuczne rzęsy, piegi, makijaż- Oficjalny Butik
---

Nietypowe torebki

Z takim dodatkiem na 100% wyróżnisz się z tłumu. Mysz, cytryna, a może panda? Do wybory, do koloru. Taki gadżet nie dość, że bardzo praktyczny, to jeszcze zabawny i ciekawy. :)
 (przykładowa stylizacja)
---
bluzka- ♥Parsley
spodenki- Vo Anne
bransoletka- Epitaph
podkolanówki, pierścionek, okulary-  ▲Beetlebum
buty- Insanity
 kolorowe końcówki- Oficjalny Butik
---


 

 

No comments:

Post a Comment