Wednesday, April 6, 2011

Przegląd szafy- numer pierwszy.

Jest to mój pierwszy przegląd szafy, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba. Jeśli macie jakieś interesujące ciuszki w Waszych garderobach, wysyłajcie mi ich zdjęcie na e-mail patriska@o2.pl, a w temacie wpiszcie "przegląd szafy". Mile widziane są też linki do ciekawych sklepów, z których wybiorę najciekawsze rzeczy i umieszczę je w jednym z wydań "przeglądu szafy". Dobra, a teraz przechodzę do rzeczy.

Sklep: Coco Style
Cena spódnicy: 40m$
Ta elegancka spódnica podkreśla talię naszej modelki i jest idealna do eleganckich stylizacji. Poza tym jest bardzo dobrze wykonana i kosztuje jedyne 40m$.



Sklep: Olciakowo
Cena: 10m$

Spódniczkę możecie kupić za bardzo niewielkie pieniądze. Została ona dodana do sklepu za czasów, gdy nie było na FS ograniczenia dotyczącego ceny. Ciuszek ten możecie wykorzystać jak tylko chcecie: zarówno do eleganckich stylizacji, jak i tych mniej formalnych. Spódniczka ta, podobnie jak i poprzednia również jest bardzo dobrze wykonana.


Sklep: Olciakowo
Cena: 50 m$

Bluzka pochodzi z najnowszej kolekcji w sklepie "Olciakowo", więc jeśli jeszcze tam nic nie zakupiliście, to zajrzyjcie koniecznie. Bluzkę tą możecie ubrać do legginsów jak i do spodni. Jest ona dosyć neutralna, możecie ją wykorzystać właściwie jak tylko chcecie.

Sklep: Extranjera
Cena: 40 m$

Spodnie te możecie zestawić w różny sposób. Zarówno w stylizacjach eleganckich jak i tych codziennych. Są całkiem dobrze wykonane i tanie. Bardzo je lubię, gdyż pasują praktycznie do wszystkiego.



Sklep: Extranjera
Cena: 40 m$

Brakuje Wam białych koszul w garderobie? Jeśli tak, to koniecznie musicie sięgnąć po tą.


Sklep: Extranjera
Cena: 40 m$

Polecam tą bluzkę. Jest naprawdę świetna i bardzo dobrze wykonana. Bardzo fajnie wygląda w zestawieniu z jeansami. Jestem bardzo ciekawa Waszych stylizacji z nią, gdyż wbrew pozorom można stworzyć z jej udziałem wiele wspaniałych looków.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że przegląd się Wam podobał. Starałam się wybierać ubranka z tych nieco mniej znanych butików. (;


No comments:

Post a Comment