Monday, April 25, 2011

Ocena Reserved

Postanowiłam pomóc Patrycji w ocenach. Zrobiła się dość duża kolejka ale my się nie damy :D Czekamy na kolejne zgłoszenia aby się zgłosić zerknij do zakładki " Oceny". Kolejna osoba w kolejce to Reserved.

Pierwsze wrażenie: Od razu rzuca się twój makijaż, który "wchodzi" na oczy. Widać także, że dawno nie wchodziłaś na fs'a lub się nie przebierałaś bo masz stary wygląd swojej modelki.

Strój: Widać, że wchodzisz na naszego bloga i sugerujesz się stylizacjami pojawiającymi się w lekcji stylu.Wszytko jest do siebie dopasowane kolorystycznie. Trudno mi dosyć oceniać stylizację, która sama stworzyłam, więc nie będę się rozpisywać.
Twarz: Cały efekt twojej modelki psuje makijaż, który jak wcześniej wspominałam jest zle dopasowany.
Usta są za duże jak na tak subtelną twarz. Coś mi w niej nie gra.

Ocena ogólna: 17/30
- dostateczny


No comments:

Post a Comment