Tuesday, April 5, 2011

Ocena stylizacji - fashion1999


Twarz: Po pierwsze, makijaż nie pasuje do oczu. Po drugie, włosy fatalnie prezentują się z karnacją. Pomijam już fakt, że mi się nie podobają. 2/10

Strój: Nie znoszę realnych ubrań, ale ten fakt pominę, bo przynajmniej cały czas się tego trzymałaś (nie mieszałaś ich z rysunkowymi). Nie podobają mi się spodnie, bluzka, torebka, buty. Właściwie to wszystko mi się w Twojej stylizacji nie podoba. 1/10, bo przynajmniej w miarę się to wszystko trzyma kupy pod względem kolorystycznym.

Pierwsze wrażenie: Gdy zobaczyłam Twoją modelkę, to się przeraziłam. Naprawdę. Nie jedną rzeczą, ale od razu wszystkimi. Właściwie to nie ma sensu się więcej rozpisywać w tej ocenie, bo mogę to ująć w trzech słowach: WSZYSTKO DO POPRAWKI. Ocena za pierwsze wrażenie to 0/10

Ogólna ocena: 3/30

Dziękuję za zgłoszenie. Przypominam, że możecie się do mnie zgłaszać do ocen na e-mail: patriska@o2.pl

No comments:

Post a Comment