Tuesday, April 12, 2011

Pewnego niedzielnego wieczoru na gg napisała do mnie Ola, dwunastolatka, która na fashionstyle nazywa się zabus. Znalazła naszego bloga przez wyszukiwarkę na blogerze. Chciała, żebym przeprowadziła z nią wywiad, ponieważ „… jestem ciekawą osoba i chce być znana (…) Kiedyś będe sławna bo mam fajne ciuchy w sklepie i wgl.” Czym prędzej zaczęłam wypytywać ja o różne rzeczy z jej życie prywatnego.

Ola interesuje się modą, ale woli jednak być projektantka niż modelką. Chociaż ludzie mówią jej, że może być modelkom bo jestem wysoka i ładna. Projektuje rzeczy wirtualne jak i realne. Od rajstop, podkolanówek po suknie wieczorowe. Ponieważ ma maszynę do szycia i blisko sklep krawiecki szyje te stroje dość szybko i jak sama twierdzi są super. Świetnie wychodzą sukienki. Łączy w nich pastele i mocne kolory. Na pytanie czy projektuje tylko dla siebie odpowiada „Tak, czasem tak, ale robię też ubrania dla mamy i babci. Moje przyjaciółki też zamówiły sobie ubrania. W swoich ubraniach chodzę do kościoła i szkoły. Kolorystyka ubrań to łączenia żółtego z fioletem, granat z czerwienią, zieleń z czarnym i ulubiony szary oraz róż wiosenny, a z najnowszej kolekcji zieleń z żółtym. Tę pasję wzięła z programu ,,tydzień z Coco chanel" on projektował piękne stroje na pokaz mody m.in suknie ślubna z piór. Wstała i zaczęła rysować pierwsze projekty. Dokładnie je opisała. Skończyła projektować ostatni ciuch o północy. Poszła na dół i zaczęła szyć. Wyszło super. Robiła to dalej… i aż do dziś.

x.x.x.x Ladka

PS. Jeśli chcesz by na naszym blogu powstał o tobie artykuł lub masz jakieś propozycje pisz w komentarzach twój nr gg z loginem na fs lub napisz na nr gg 7650094 ; ) Na pewno opiszę wszystkich !!!

No comments:

Post a Comment