Sunday, March 6, 2011

Przywitanie.

Cześć wszystkim (: Mam dla was świetną wiadomość! Zostałam zatrudniona jako redaktorka na oto tym blogu na okres próby tygodnia. Cieszę się że będę mogła tu pisać i dzielić się z wami moimi przemyśleniami.
Wraz z dostaniem się tutaj postanowiłam wstawić w życie tego bloga coś ode mnie. Da się to zauważyć zaraz po wejściu na bloga.. Pierwszą, najbardziej widoczną zmianą jest nagłówek i inne części graficzne. Postawiłam na fiolet, biel i róż. Mam nadzieję że się podoba i docenicie to, co włożyłam w jego pracę (: .. Kolejną jest wstawianie "podpisów" pod każdy dodany post. Również to ja je wykonałam i uważam że to przyniesie trochę estetyki która jest tu potrzebna.
Serdecznie chciałam pogratulować Fasolci98 za osiągnięcie tytułu Bloggerki Tygodnia.

Ps. Rozwiązywaliście 15 Quiz? Ile pieniędzy udało wam się uzbierać ? :D


No comments:

Post a Comment