Monday, March 21, 2011

Ocena stylizacji - olcia_10_11

Twarz: Włosy okropnie prezentują się z karnacją! Oczy ogólnie są ładne, lecz przydałby się makijaż dla podkreślenia ich wyrazu. Usta także mi się podobają, ale w połączeniu z kolorem skóry wyglądają tragicznie. Także moje rady są następujące: zmień karnację i podkreśl oczy. 2/10

Strój: Wszystko oprócz butów i torebki wygląda bardzo ładnie. Ładny naszyjnik, który fajnie się prezentuje z całością. Spodnie są świetne i fajnie współgrają z bluzką i żakietem, który jest okej. Dlaczego mi się nie podoba torebka i buty? Ano dlatego, że w Twoim stroju nie ma żadnego odniesienia do koloru torebki i zbyt się ona wyróżnia. Buty po prostu mi się nie podobają. 6/10

Pierwsze wrażenie: Na pierwszy rzut oka Twoja stylizacja wygląda całkiem poprawnie, lecz włosy, które fatalnie prezentują się razem z karnacją od razu rzucają się w oczy. W loginach nie znoszę cyfr i wszelkich znaków typu właśnie "_", więc ocena za pierwsze wrażenie to 4/10

Ogólna ocena: 12/30
- dopuszczjący

Przypominam o tym, że nadal możecie mi wysyłać swoje stylizacje na e-mail patriska@o2.pl. (;
Pozdrawiam, Patriska

No comments:

Post a Comment