Saturday, March 12, 2011

Przegląd szafy #2

Witam ponownie wszystkich czytelników naszego bloga :) Wraz z nową notką chciałam poinformować Was iż na blogu pozostałam jedynie ja i Sabi. Caroline nie zniosła przykrych komentarzy i niestety zrezygnowała z pisania. Z tego co wiem powstanie ponowny nabór, ale to tak w skrócie :) Szczegółów dowiecie się już niedługo, natomiast dziś przygotowałam dla Was  przegląd szafy. Będzie on się pojawiał co 2 tygodnie w sobotę, więc zapraszam! Na początku chciałam zaprezentować bluzki które według mnie są warte uwagi :) 


  
  
  
  


Mimo że w tym sezonie będą dominowały kolory to nie oznacza, że nie będzie można nosić stonowanych odcieni. 
Mam nadzieję że chociaż trochę skusiłam Was do obkupienia się w podanych wyżej sklepach :) Na prawdę polecam i zapraszam do mojego butiku w którym zostały dodane 2 nowe kolekcje. Jestem pewna że Wam się spodobają :) {Kliknięcie TU  przeniesie Cię do mojego butiku}
Do zobaczenia i pozdrawiam :) 

No comments:

Post a Comment