Thursday, March 24, 2011

Lekcja stylu

Hej. Już czuję się lepiej i niestety musiałam iść dzisiaj do szkoły ;( ale wracajmy do tematu FS. W lekcji stylu była już bluzka i spodnie więc czas na sukienkę. Lubię tworzyć stylizacje  z sukienkami ale w realu nie lubię ich nosić za często zostawiam je na szczególne okazję ;) Więc zajrzałam  do sklepu Royal Guste. Niesamowity projektant, który, sam robi ciuchy do sklepu.
Oto sukienka, która najbardziej przypadłą mi do gustu i o niej będzie lekcja stylu:
Sukienka jest bardzo gustowna. Połączyć można ją z modną w tym sezonie skórzaną kurtką, sweterkiem lub własnym pomysłem. Sukienka może posłużyć jako  tunika gdyż jest dosyć krótka i  do tego leginsy, buty na obcasie i biżuteria i wyjdzie na pewno fajny zestaw. ;)

P.S. Jeśli macie jakiegoś fajnego ciucha to prześlijcie go do mnie a ja zrobię z nim lekcje stylu ;)

No comments:

Post a Comment