Thursday, April 5, 2012

Świątecznie :)

Cześć (:

Dzisiaj postanowiłam wziąć się w garść, zrobić coś pożytecznego i skrobnąć dla Was notkę. Oczywiście wracam z czymś nowym, akurat padło na dział. Przyznam, że "przepis na..." trochę mnie nudził, a wtedy całą robotę odwalała za mnie Fanta, która wie (chyba), że jestem za to ogromnie wdzięczna. :D Dlatego za zgodą Sabi postanowiłam wrócić do "Lekcji Stylu", która już została raz wycofana z grafiku, ale teraz to ja zastąpię Spaghetti i będę starała się tworzyć zestaw na miarę naszego mistrza blogowego, co nie będzie łatwe. :) No to zaczynamy!

Jeśli nie wiecie co Natka robiła na FS'ie przez trzy dni, to odpowiedź "męczyłam tę cholerną bluzkę i próbowałam coś do niej dopasować" powinna Was usatysfakcjonować. Jedna z najzdolniejszych projektantek, Gabryla, stworzyła coś pięknego, a zarazem wcale nie ułatwiła nam zadania w tworzeniu łatwych stylizacji z tym cudem- cwana bestia.





Plusy:

+ piękny kolorek, nadający się do zestawów typowo wiosennych,
+ handmade ^^
+ błąd, który działa na naszą korzyść i możemy nabyć ciuch za śmieszną cenę,
+ cudowne marszczenia,
+ idealnie dopracowane nawet najmniejsze drobiazgi,
+ świetnie łączy się ze spódnicami, o podobnej kolorystyce.

Minusy:

- można popełnić olbrzymią gafę,
- nadaje się tylko do słodkich i grzecznych stylizacji.


Podsumowując: bluzka powinna znaleźć miejsce w szafie każdej modnej użytkowniczki. Świetnie sprawdzi się w wiosenno-letnich zestawach, jednak trzeba się niesamowicie napracować, żeby nie stworzyć w stylizacji słodkiego, różowego kiczu. Czy aby na pewno ja nie popełniłam czegoś takiego? Przekonajmy się. ;)


Naszego głównego bohatera postanowiłam połączyć z o ton jaśniejszą spódniczką, której również autorką jest Gabryla. Dopasowany do spódnicy kolorystycznie kołnierzyk świetnie spełnia swoją rolę i czyni zestaw oryginalnym. Oczywiście nadal wyznajemy zasadę "torebka=buty -> podobny kolor". Do tego szczypta elegancji w postaci basic'owych rajstop i pierścionka ze skrzydlatym motywem. ;)

Mam nadzieję, że nie ośmieszyłam tego działu, i że poprzednia właścicielka (Spaghetti) będzie ze mnie choć troszkę zadowolona. :)

Zostało mi jeszcze troszkę czasu, dlatego nadrobię kolejkę stylomierzu.

Blocked jest w kolejce pierwsza, ale z tego co widzę, zgłaszała się do metamorfozy, dlatego ocenię carellę.


Wiesz przecież, że kocham Twoje zestawy, dlatego możesz być spokojna o dobrą ocenę. ;) Twarz jest piękna, niepowtarzalna ; wszystko jest na swoim miejscu. Bardzo podoba mi się połączenie żółci z czernią. Wszystko jest ładnie dopracowane, elementów nigdzie nie brakuje, dodatki idealnie się sprawdzają. Fajny efekt dają też rajtki połączone z ciemnymi skarpetkami. Za kolejny meeega udany zestaw należy Ci się celujący! Twórz kolejne stylizacje, żeby powalały na kolana i nie zapomnij się do nas od czasu do czasu zgłosić, żeby Natka sobie mogła powzdychać. :)


No to oceńmy teraz Bobovitę.

Zacznijmy mniej chaotycznie niż poprzednio i oceńmy twarz. Jest poprawna, ale pół Fs'a wybiera takie rozwiązanie, co na początku nie czyni Twojego zestawu wyjątkowym. Lubię odcienie brązu, ale w tym wydaniu są dość nudne. Nie popełniłaś ŻADNEGO błędu, nawet zastosowałaś się do zasady: buty w tym samym kolorze co torebka :D Brakuje mi małego szaleństwa, jakiegoś dodatku, który rozjaśniłby ten ponury zestaw. Na jesień jak najbardziej stylizacja się nadaje, ale teraz jestem wielką zwolenniczką kolorów, więc sama nie wiem. Być może wysłałaś tak dawno nam zgłoszenie, że wtedy jeszcze była nawet zima. XDD Nie jest źle, tylko bardziej musisz zaryzykować, a gwarantuję, że po paru próbach będziesz tworzyć ciekawe zestawy, które będą cieszyć oko. :) Ocena bardzo dobry----

No to ostatnią ofiarą na dziś będzie sunnydays.



Makijaż ładnie prezentuje się z daleka, jednak z bliska to tylko sztuczne rzęsy. Co do ogólnego wrażenia, to niestety nie jest to Twoja najlepsza stylizacja, powiedziałabym nawet, że najgorsza. Wszystko jest z innej bajki. Fajnie, że próbowałaś bawić się kolorami, ale niestety są to kolory niepasujące do siebie. Muszę się przyczepić do paska i torebki, które nie prezentują się atrakcyjnie w towarzystwie "handmejdowych" elementów garderoby. Brak tu jakichkolwiek dodatków, które na pewno jakoś podciągnęłyby ocenkę. Na dzień dzisiejszy mogę dać Ci jedynie dopuszczający+ za poprawna twarz i chęci.

Jako miłe zakończenie notki, chciałabym Wam złożyć najszczersze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych. Smacznego jajka, miłej atmosfery rodzinnej, mokrego "dyngusa", a przede wszystkim cudownych relacji z najbliższymi. ;)

Natka36

No comments:

Post a Comment