Wednesday, April 18, 2012

Bo gdy idzie wiosna..

 Cześć :) W wielkim napięciu na oczekiwaniu na nowy odcinek Glee piszę posta, jeszcze sama nie wiem o czym.. A świat nie daje mi inspiracji, cóż to za życie.. :P Może przygotuję wam hity wiosennych ciuchów w mojej garderobie, czyli to co nie każdemu musi się podobać, a  mi tak ;)



 HITY WIOSNY
według sabi07 

10 miejsce:
 ▲Beetlebum
 Ostatnie lecz nie najgorsze zajmuje i tak ślicznie narysowana bluza. Jedynie nie podoba mi się jej zakończenie bo poprzez nie, nie można nałożyć na to spódnicy i dla tego pewnie 10 miejsce ;)

9 miejsce:
 Insanity
 Stare, ale jare, czyli ciuch z początków ery na rysowane ciuchy. Wyszperany z głębi szafy i pewnie dlatego tak rzadko ubierany. Do stylu marynarskiego w sam raz, ale nie tylko..

8 miejsce:
 ▲Beetlebum
Żeby ugodzić też trendom modowym, na których kompletnie się nie znam co pewnie zauważyliście ;). Kolorek modny w tym sezonie, choć ciuch z zeszłego roku i aż tak radykalnie garderoby zmieniać nie trzeba :)

7 miejsce:
Imagine wardrobe
 Czyli coś do ożywienia garderoby.  Ślicznie pocieniowany i pokolorowany ciuch to coś co lubię. Sądzę, że na wiosnę bardzo przydatny ciuch w naszych garderobach :)

6 miejsce:

Royal Guste ♥
Powoli zbliżamy się do podium. A co z dodatkami ? Oczywiście mam te, które zawsze w stylizacjach używam, a to ich próbka z tej ślicznej kolekcji :3 

5 miejsce:
Vo Anne
 Kocham, kocham, kocham. Niedawno przeze mnie odkryte śliczne buty w różnych walorach kolorystycznych od niedawna widnieją w mojej szafie. Dodałabym je do każdej stylizacji i poprzez to zanudziła na śmierć, no ale :P

4 miejsce:
 BussyChocolate ♥
I już prawie podium. Były bluzki, spodnie, sukienka, dodatki buty więc czas na spódniczkę :) Uwielbiam tą spódniczkę za jej uniwersalność. Pasuje prawie do każdego typu stylizacji ;)

A teraz 3 miejsce:

eee nic z tego :P Pozostawiam Was w niepewności do przyszłego tygodnia, wtedy kontynuacja plus coś specjalnego :)
  Do przeczytania ^^

No comments:

Post a Comment