Tuesday, April 10, 2012

(nie dokońca) Pastelowo

Hej.
 Święta już minęły. Lubie ten czas malowania pisanek, strojenia koszyków i jedzenia własnych wypieków w miłej atmosferze :) Nie wiem czemu, ale to święto lubię bardziej od tych w grudniu, chyba coś, ze mną nie tak ;)

Pisałam tego posta już dawno, nawet przed świętami miały być stylizacje do wielkanocnego stołu, ale po co to komu skoro się leniłam i teraz byłoby to bez sensu ? ;)

Więc, dzisiejsza notka będzie o stylizacjach opartych na pastelowych kolorach. Każda stylizacja będzie wykorzystywała inny rodzaj pastelowych kolorów (kredek) ;)
Opierałam się na kolorze jak widać przed stylizacją ciemno różowym. Dodałam różne odcienie różowego, żeby nie było, aż tak monotonnie. Nie lubię stylizacji ze spodniami, więc wydaje mi się, że stylizacja mi nie wyszła lub po prostu to prawda ;)

Chyba wszyscy kochają ten sweterek :3 Co blog to właśnie stylizacje z nim. Lubie taki turkusowo-niebieski kolor kojarzy mi się z błękitnym morzem i wakacjami, które już niedługo..
Spodnie mają duży wyrazisty wzór, więc aby moja modelka nie wyglądała jak lampki na choince uspokoiłam trochę górę, nie dodając wielu dodatków.

Dwa kolory, które kojarzą się z latem różowy kolor malin i zielony kolor agrestu, kiwi i oczywiście arbuza :) Połączenie dwóch kolorów, które niby nie powinny być razem w jednej stylizacji, a jednak dają taką świeżość i nietypowość ;)

Błękit nieba to nasuwa mi się, gdy patrzę na tę stylizacje, szczególnie na bluzkę. Do bluzki dodałam krótką spódniczkę, do której dopasowałam torebkę. Natomiast dodatki są dopasowane pod kolor przewodni, czyli niebieski.

 Zostało jeszcze 5 dni na zgłoszenia do konkurs nagłówkowego, więcej informacji TU

No comments:

Post a Comment