Wednesday, November 7, 2012

Pamiętacie mnie jeszcze?

Witajcie kochani! Pewnie już zapomnieliście jak się nazywam i kim ja tu tak naprawdę jestem. Otóż pełnię funkcję "starego wyjadacza" będącego na dłuuuugim urlopie. Wiadomo, szkoła, treningi, obowiązki, ale wypadało coś napisać. Bardzo dobrze się nad tym zastanowiłam i doszłam do wniosku, że powinnam spróbować jeszcze raz, być może będę pisać regularnie.

Nie wiedziałam co napisać po tak długiej przerwie i zdecydowałam, że najlepszym tematem będzie Stylomierz. Dzięki niemu postaram się wprowadzić w rutynę blogowania. Poza tym kolejka jest gigantyczna i trzeba w końcu ją zaaktualizować. Do dzieła! Rozpoczynamy maraton stylomierzowy. :D



Pierwszy skazaniec to Paulusia1517. Pamiętam, że brałaś udział w konkursie Fashion Top Model, więc oczekuję od Ciebie stylizacji na poziomie, o. Masz plusa za utrzymanie zestawu w podobnych barwach. Jeżeli już zdecydowałaś się na mocniejsze "brzmienie" zakładając rajstopy, to wybrałabym zdecydowanie inne nakrycie, np. czarną kurteczkę z ćwiekami. Podoba mi się połączenie kolorystyczne naszyjnika ze spódnicą, z butami jest natomiast gorzej. Jedyna cecha, która je łączy z całym zestawem, to to, że są niebieskie i nic poza tym, kompletnie nie pasują. Spójrzmy na to realnie, nikt do spódnicy nie ubrałby trzewików, chyba, że byłyby jakoś niesamowicie uniwersalne i klasyczne. Twarz to kompletna pomyłka, wliczając przedpotopowy nos, grymaśne usta i oczy z nieudolnym makijażem. Stylizacja zasługuje na 4--

Kogo my tu mamy? Daria? To ta Daria5, która swoimi stylizacjami podbija FS'owy świat?! Postaram nie zemdleć z wrażenia i zostać z Wami do końca. ;) Twarz jest cudowna, wszystko idealnie dobrane. Włosy połączone z tą czapką gwarantują połowę sukcesu. Baza zestawu naprawdę ciekawa, czarno - niebieska panterka cudownie pasuje do czarnych, klasycznych dodatków. Nigdy nie przepadałam za tymi ciężkimi buciorami, być może dlatego, że nigdy nie umiałam ich umiejętnie używać. Ty to zrobiłaś ge-nia-lnie! Dodatki naprawdę ciekawie uzupełniają całość, jednak kwadratowa bransoletka na prawym nadgarstku jest zdecydowanie zbędna. Bez przedłużania leci do Ciebie 5+



Zapraszam na ocenę Elfika. Cóóóż, chyba dość poważnie potraktowałaś swój nick i postanowiłaś go najwyraźniej przenieść na stylizację, co nie było zbyt dobrą decyzją. Twarz i włosy bardzo delikatne, byłyby fajnym rozwiązaniem, gdyby miały coś wspólnego ze stylizacją, która jak się okazuje jest całkowicie z innej bajki. Plus dla Ciebie za dodanie do spodni o dość wyraźnej fakturze, spokojną górę, dzięki czemu zapobiegłaś ogromnej modowej klęsce. Reasumując: bardzo ciekawa baza zestawu, ale stylizacja wygląda jakbyś zapomniała ją dokończyć, mało dodatków i zero zaskoczenia - ocena: 3

Kończymy dzisiejszą wieczorną przygodę ze Stylomierzem! Zaliczyłam chyba kolejny powrót, co? :>
Do następnego! :*

No comments:

Post a Comment