Monday, October 29, 2012

Pierwsza notka *-*

Cześć. :3
Piszę pierwszą notkę na tym bogu i powiem szczerze, że trochę się boję. 
Jestem tu na razie na okresie próbnym.. może mnie zostawią na stałe, ale jeśli nie, to i tak się cieszę, że piszę na tym blogu.
Coś o mnie? Na Fashion Style mój nick to Karciaczek. Mam 13 lat i wiele zainteresowań. Pisałam na wielu blogach ale w chwili obecnej tylko tutaj.
Dzisiaj napiszę dwie rzeczy: Stylomierz i Przepis na..
Zacznę od tego drugiego.
Uznałam, że skoro "zima" trochę nas zaskoczyła to trzeba pomyśleć nad stylizacjami w tym typie, czyli użycie sweterków itp.
Moje stylizacje:


Jakiś taki mały obrazek.. no cóż nie potrafię inaczej. :c
Starałam się zachować stonowane kolory. W stylizacji użyłam sweterka, aby stylizacja pasowała do tematu. Z jednej strony jest codzienna, lecz można ją uznać za elegancką, z powodu rajstop. :)

Ta stylizacja jest bardziej "wyjściowa". Jest sweter, długie spodnie, więc chyba wszystko zgodne z tematem. c:


Ta stylizacja jest najbardziej codzienna. Szczerze mówiąc miałam zamiar zrobić inną, ale ten sweterek mnie urzekł i postanowiłam właśnie z nim zrobić to wyżej. :)

Teraz ocenię stylizację użytkowniczki sunnydays


Stylizacja mi się podoba, jednak jest troszeczkę.. za prosta. Troszeczkę tu nudno, ale podoba mi się kolorystyka i makijaż dopasowany do całokształtu. Moim zdaniem ładniej by było bez tego serduszka i płatków róż. Do włosów i twarzy się nie mogę przyczepić, ponieważ mi się bardzo podoba. Więc ogółem nie jest źle, jest wręcz bardzo dobrze stawiam ci 4+

Mam nadzieję, że moje stylizacje przypadły Wam do gustu i że notka Wam się spodobała. Jeśli uważacie, że powinnam poprawić coś w pisaniu, stylizacjach czy czymś tam innym, to śmiało mi to wytykajcie, postaram się poprawić. :3
Jeśli chcecie wiedzieć z jakiego butiku pochodzą poszczególne ciuszki to piszcie w komentarzach lub na pw. :)

Trzymajcie się, niech śnieg Was nie zasypie, Karciaczek ^^

No comments:

Post a Comment