Sunday, June 17, 2012

No to niech będą te wyniki :3

 Hello :3 Wymienne są zmiany na temat szablonu próbuję zmienić to aby post był cały a nie tylko kawałek. Czy mi się uda zobaczymy :)

 Był nabór, a co za tym idzie zmiany. Obiecuję, że już za niedługo będzie duże przemeblowanie bloga ! Nowe działy, nowe redaktorki i konkursy letnie ! To już nie długo, a teraz czas na wyniki:

Pierwszy raz na blogu w jednym czasie miałyśmy 8 redaktorek, które pisały w jednym czasie na blogu.  Dziewczyny "naborowe" na prawdę zrobiłyście ogromną prace. Długo zastanawiałam się kto ma zostac, a kto odejść i w końcu wybrałam szczęśliwą 2 !


A na stałe redaktorkami zostają u nas:
  • Vessoga
  • Klaudussiek
Gratuluję i zapraszam do mnie po więcej informacji.

 Dziewczyny, które nie przeszły, czyli  Obsesja. i Pastela bardzo dziękuje za czas poświęcony na pisanie bloga, jest mi bardzo przykro, ale ktoś musiał odpaść, ale zapraszam do kolejnego naboru i wtedy może się uda :)

sabi07

No comments:

Post a Comment